El #BlueMonday ara és el #GreenMonday

Com molts sabreu, ahir dilluns 18 de gener va ser Blue Monday, més conegut com el dia més trist de l’any. La història es remunta a 2005, on com a part d’una campanya publicitària per a l’agència de viatges Sky Travel, es va decidir (gràcies a una fórmula matemàtica de dubtosa procedència…) que el 3r dilluns del mes de gener seria el dia més trist de l’any.

Com és possible que el dia més trist de l’any sigui un dilluns? Des de l’equip de Monday no ho entenem ???? I tot això per vendre vols!

Llavors va ser quan vam decidir donar-li la volta a la truita i ens vam plantejar convertir el ja famós Blue Monday en el nostre propi Green Monday. La nostra intenció era clara, regalar una estona de diversió als nostres workers per contrarestar la tristesa. I, què vam fer?

Vam portar l’alegria als nostres centres en forma de comèdia.

De la mà de Borja Nicolau, còmic i visionari com ell mateix es defineix, vam recórrer els nostres tres centres i vam arrancar somriures i fins i tot alguns balls. Vam parlar de la història del Blue Monday i de la seva famosa fórmula, de com ens ha afectat el teletreball durant l’època de confinament o com el repartidor d’Amazon es va convertir en el nostre millor amic.

En definitiva, ens vam oblidar completament de la tristesa generalment associada al dia d’ahir, per passar una estona divertida gaudint en comunitat.