Community Associate
En Monday estem buscant un/a Community Associate per a un dels nostres centres a Barcelona.
Busquem un perfil operatiu enfocat al benestar de la comunitat i a l’experiència de client.
De què va el lloc?
Els nostres Community Associate s’encarreguen de gestionar el dia a dia del centre i supervisar totes les operacions des del front desk. Per a aquest lloc necessitaràs una gran atenció al detall, rigor en el compliment de processos, excel·lència en atenció al client i un gran do de gents.
Seràs la persona que lideri la part d’esdeveniments i el nexe natural entre la comunitat i Monday.
Si t’apassionen els reptes i t’il·lusiona formar part d’un projecte com aquest, pot ser que siguis la persona que estem buscant. Continua llegint per a descobrir-ho 🙂
Quin perfil busquem?
- Desitjable 2 anys en gestió d’actius, preferiblement oficines en llocs similars al d’office manager, coordinador d’esdeveniments.
- Formació en el gestió d’empreses, comercial/màrqueting o turisme.
- Experiència demostrable en la generació i execució d’esdeveniments.
- Alta orientació al client per a facilitar una experiència única en el centre.
- Se sent còmode creant sinergies entre la comunitat, potenciant i liderant esdeveniments.
- Domini d’Excel i Power Point a nivell usuari.
- Gran atenció al detall i capacitat organitzativa.
- Potencial per a vendes/orientació comercial, persona sociable, capacitat empàtica.
- Competència completa en anglès.
- Capacitat de gestionar i liderar una comunitat.
- Proactivitat i autonomia.
Val i… Què faré jo?
- Onboarding – benvinguda a nous workers
Gestió de la benvinguda a la comunitat del nou membre després de la signatura del contracte. Presentació del centre i la comunitat i acompanyament durant els primers dies. - Facturació – emissió i seguiment de cobraments
Gestió del procés de facturació mensual, emissió de factures a tancament de mes, seguiment dels cobraments, explicació a client i solució d’incidències. - Operativa – gestió del dia a dia
Coordinació de proveïdors (neteja, manteniment, seguretat…) per a lliurar una excel·lent experiència de client. Control diari de l’estat del centre per a mantenir estàndards de qualitat. Gestió d’esdeveniments interns i externs. Persona de referència i resolució d’incidències des del front desk.
Què oferim?
- Contracte indefinit després de 6 mesos de prova
- Interessants condicions compostes per salari fix d’acord amb experiència professional.
- Formar part d’una companyia en ple creixement i expansió.
- Horari central de dilluns a divendres i disponibilitat algun dissabte al mes, segons necessitats del centre
- Treballar en la millor oficina de Barcelona, amb gimnàs, cantina, terrassa i molt més.
Si creus que el teu perfil encaixa amb aquesta posició, deixa’ns el teu currículum en el formulari més a baix i contactarem amb tu de seguida. ????
Comptem amb tu per a donar-li la volta als dilluns!
Envía tu candidatura